پرش به محتوا

How to build a marketplace?

  • از

چگونه مارکت پلیس بسازیم؟ (MARKETPLACE)

بعد از فراگیری بیماری کرونا و به دلیل آنچه که ناشی از تعطیلی بازارهای جهانی بود ساختار اقتصادی و تمام مکاتب سیاسی و مالی دچار نوسان و بعضا فروپاشی شد تا جایی که فرصتهای جدید مانند NFT که برآمده از موضوع Blockchain است و سایر موارد مشابه توانستند پا به عرصه گذاشته و نه تنها حجم زیادی از فرصتهای مالی را به خود جلب کند بلکه زمینه ساز پدیدار شدن بسیاری از کسب و کارهای مورد نیاز و وابسطه به دنیای جدید باشد.
یکی از انواع این نوع کسب و کارها موضوع مارکت پلیس و یا پلتفرم های فروش آنلاین است. در این اپیزود سعی شده تا در راستای موضوع بخش پایانی فصل دو پادکست The Next Step Show podcastکه در ارتباط با موضوع طراحی محصول است به عنوان مثال به بحث طراحی راه اندازی یک مارکت پلیس اختصاص داده شود.
در این اپیزود خشایار نژاد از سیلیکون ولی آمریکا با من امیرعباس صدقی زاده به گفتگو نشسته و دریک گفتگوی یک ساعته و ده دقیقه ای به برخی از نکات مهم و کاربردی در زمینه چگونگی راه اندازی مارکت پلیس میپردازد.
از شما دعوت میکنیم تا شنونده این اپیزود باشید.

چگونه مارکت پلیس بسازیم؟
نگاهی اجمالی به چگونگی طراحی و راه اندازی مارکت پلیس (Marketplace)  با حضور خشایار نژاد از سیلیکون ولی و امیرعباس صدقی زاده کارآفرین و استراتژیت برند مقیم جنوب کالیفرنیا.
چگونه مارکت پلیس (Marketplace) بسازیم؟
چگونگی طراحی و ساخت مارکت پلیس (Marketplace)

ارزیابی شما از این اپیزود.

دیدگاهتان را بنویسید